Co dělat, když se telefon nemůže připojit k ApowerMirror

Uživatelé používající ApowerMirror někdy mohou narazit na některá úskalí. Abychom Vám pomohli co nejlépe vyřešit Váš problém, máme zde shrnutí těch nejlepších řešení. Přečtěte si návod, jak postupovat v jednotlivých případech.

Android se nepřipojí k ApowerMirror

Přes USB

Prosím, aktualizujte Váš program na nejnovější verzi před tím, než se pustíte do těchto dalších kroků.

  1. Ujistěte se, že jste zapnuli ladění USB.

    Pozn.1: Uživatelé Xiaomi si zajisté všimli, že systém MIUI přidává omezení. V části „Možnosti vývojáře“ přejděte do „Nastavení zabezpečení“. Zde musíte povolit získání oprávnění.

    Pozn.2: Povolte nejdříve „Install via USB(Instalaci pomocí USB)“, pokud nemáte ApowerMirror nainstalován na vašem Android zařízení. Nekteré podobné mobilní telefony mají podobná nastavení, můžete v nastavení také zaškrtnout a povolit.

    umožnit instalaci přes USB

    Pozn.3: Uživatelé telefonů Huawei, musí přejít do „Možnosti pro vývojáře“ a povolit „Povolit ADB ladění pouze v režimu nabijení „, aby mohl být telefon rozpoznán počítačem.

    povolit ladění ADB

  2. Přejeďte prstem dolu z horní části displeje a vyberte režim MTP na vašem telefonu.
  3. přenos souboru

  4. Pokud se po připojení telefonu k počítači pomocí kabelu USB objeví okno s požadavkem povolit ladění USB v telefonu, zvolte možnost „Vždy povolit z tohoto počítače“ a klepněte na tlačítko „OK“. Otevřete aplikaci v telefonu. Zobrazí se oznámení. Klepněte na „SPUSTIT“.
  5. povolení

  6. Zkuste jiný kabel USB nebo port USB.
  7. Zkontrolujte, zda je ovladač Android úspěšně nainstalován. Doporučujeme tento bezplatný řídící ovladač: . Můžete jej stáhnout a nainstalovat do počítače. Po spuštění klikněte na tlačítko „Scan(Skenovat)“. Při skenování připojte telefon k počítači pomocí kabelu USB.

    skenování počítače

    Poté klikněte na „Peripheral Drivers(Periferní ovladače)“ > „USB-Drivers(Ovladače USB)“, zkontrolujte zda je ovladač v pořádku.

    zkontrolujte ovladač Android

    Poté, co je požadovaný ovladač nainstalovaný, prosím připojte telefon k ApowerMirror a znovu vyzkoušejte.

  8. Restartujte počítačový program ApowerMirror a aplikaci pro Android.
  9. Pokud výše uvedená řešení nepomáhají, postupujte podle níže uvedeného obrázku a odešlete zpětnou vazbu spolu s protokolem z desktopového programu.

poslat zpětnou vazbu

Přes WiFi

  1. Ujistěte se, že telefon a počítač jsou připojeni ke stejné WiFi síti.
  2. Ujistěte se, že firewall na PC nezablokoval ApowerMirror. Pokud ano, musíte odblokovat ručně. V počítači otevřete „Ovládací panel“> „Systém a zabezpečení“>“Brána Windows Firewall“> „Povolit aplikaci nebo funkci přes Windows firewall“. Poté naleznete ApowerMirror v části „Povolené aplikace a funkce“. Zaškrtněte políčka „Soukromé“ a „Veřejné“, aby tato aplikace mohla komunikovat prostřednictvím brány firewall systému Windows.

    zkontrolujte firewall

  3. Ujistěte se, že antivirový program nezablokoval ApowerMirror. Nebo antivirový program vypněte a zkuste znovu.
  4. Pokud používáte veřejnou nebo firemní WiFi. Router vaší společnosti zapnul „AP Izolaci“ nebo WiFi zablokovala naše porty. Prosím, obraťte se na IT techniky vaší společnosti, aby tento problém vyřešili.
  5. Pokud žádné z výše uvedených návrhů řešení nefunguje, prosím projděte si níže zobrazený snímek obrazovky a pošlete nám zpětnou vazbu z počítačového program nebo aplikace Android.

poslat zpětnou vazbu

odešlete zpětnou vazbu o zařízení Android

iPhone se nemůže připojit k ApowerMirror

  1. Ujistěte se, že telefon a počítač jsou připojeni ke stejné WiFi síti.
  2. Restartujte váš počítač, mobilní telfon, program ApowerMirror ve vašem počítači i router a poté zkuste znovu.
  3. Ujistěte se, že firewall na PC nezablokoval ApowerMirror. Pokud ano, musíte odblokovat ručně. V počítači otevřete „ovládací panel“> „Systém a zabezpečení“>“Brána firewall Windows“> „Povolit aplikaci nebo funkci přes Windows firewall“. Poté naleznete ApowerMirror v části „Povolené aplikace a funkce“. Zaškrtněte políčka „Soukromé“ a „Veřejné“, aby tato aplikace mohla komunikovat prostřednictvím brány firewall systému Windows.
  4. zkontrolujte firewall

  5. Ujistěte se, že antivirový program nezablokoval ApowerMirror. Nebo antivirový program vypněte a zkuste znovu.
  6. Zkontrolujte službu Bonjour na PC. Ujistěte se, že jste v počítači nainstalovali aplikaci iTunes a zkontrolujte správce úloh, zda je služba funkční nebo ne. Podržte klávesy „Ctrl + Alt + Delete“ nebo klepněte pravým tlačítkem myši na panel úloh a otevřete Správce úloh. Zkontrolujte službu Bonjour v záložce „Služby“. Pokud je spuštěn, můžete kliknout pravým tlačítkem myši a zvolit „Restartovat“. Pokud se zastaví, musíte klepnout pravým tlačítkem myši a spustit tuto službu. Pokud v sekci „Služby“ neexistuje Bonjour služba, musíte ji v počítači ručně stáhnout.
  7. check Hello service

  8. Pokud používáte veřejnou nebo firemní WiFi. Router vaší společnosti zapnul „AP Izolaci“ nebo WiFi zablokovala naše porty. Prosím, obraťte se na IT techniky vaší společnosti, aby tento problém vyřešili.
  9. Pokud žádné z výše uvedených návrhů řešení nefunguje, prosím projděte si níže zobrazený snímek obrazovky a pošlete nám zpětnou vazbu z počítačového program. Náš Technik se požadavkem začne zabývat.
  10. poslat zpětnou vazbu

Pokud máte nějaké dotazy nebo návrhy, prosím, neváhejte a kontaktujte nás. Odpovíme Vám v nejbližším možném termínu.

Hodnocení: 4.3 / 5 (na základě 19 hodnocení) Děkujeme za Vaše hodnocení!
Vložil:Bolek Kučera proApowerMirror. Naposledy aktualizováno dne 31-01-2019

Zanechte komentář

Prosím vyplňte své jméno!
Prosím vyplňte obsah recenze!

Komentář (0)

Průvodce

Co dělat, když se telefon nemůže připojit k ApowerMirror

Stáhnout

Vsadím se, že budeš nadšený!

new
Podpora
Sdílet
Recenze
Komentovat
Zpět nahoru