Pravidla pro vrácení peněz u Apowersoft
Komentář

Pravidla pro vrácení peněz u Apowersoft

Naposledy aktualizováno dne 09-11-2018 autorem
  1. Pravidla pro vrácení peněz
  2. Často kladené dotazy ohledně Pravidel pro vrácení peněz
  3. Kontaktujte nás

Pravidla pro vrácení peněz

Vážíme si svých zákazníků, a proto se snažíme Vám poskytovat ty nejlepší zkušenosti s našimi produkty a službami.

Všechny naše produkty mají zkušební verzi, aby si lidé mohli vyzkoušet, jak fungují předtím, než se rozhodnou je koupit. Doporučujeme našim uživatelům stáhnout si bezplatnou zkušební verzi z našich oficiálních stránek, aby se ujistili, že je produkt vyhovující. Mezi zkušební a placenou verzí není mnoho funkčních rozdílů, kromě vodoznaku, časového omezení, atd.

Po zadání objednávky náš systém automaticky doručí informace o VIP účtu na vaši e-mailovou adresu. Po přihlášení k vašemu VIP účtu můžete pokračovat v používání produktu bez omezení. Pořád ale můžete zažádat o vrácení celé částky s naším svolením, my ovšem doporučujeme řešit Váš problém s pomocí našeho týmu ze zákaznické podpory, než zažádáte o odškodnění: Získejte pomoc online na stránkách Apowersoft.

Apowersoft poskytuje 30denní záruku vrácení peněz (7 dní pro Měsíční VIP). Náhrady budou schváleny pouze s náležitými důvody, jak je popsáno níže, pouze v rámci slíbeného data po zakoupení. Na nákup, který přesáhne datum pro vrácení peněz, se refundace nevztahuje.

  • Problém s hardwarovou kompatibilitou, kvůli které nebude náš software na Vašem počítači fungovat, a která nemohla být vyřešena naší technickou podporou.
  • Jakékoli další zásadní problémy týkající se technologií, které byly hlášeny v našem slíbeného termínu po zakoupení, nelze vyřešit.
  • Koupě špatného produktu, který měl být zaměněn za jiný v naší nabídce.
  • Dvojnásobná platba kvůli problému s elektronickým obchodem třetí strany.
  • Selhání produktu z důvodu nenaplnění očekávaných vlastností popsaných na našich stránkách, letácích nebo reklamách.
  • Program nelze aktivovat za pomoci technické podpory.

Vyhrazujeme si právo odmítnout požadavky na vrácení peněz v následujících případech:

  • Změna rozhodnutí při nákupu produktu bez udání konkrétních důvodů pro zrušení objednávky.
  • Produkt nesplnil požadavky zákazníka, které ale nikdy nebyly uvedeny na našich stránkách nebo jiných oficiálních materiálech. Znovu upozorňujeme, že je povinností každého zákazníka si důkladně přečíst popis produktu a vyzkoušet bezplatnou zkušební verzi předtím, než se rozhodne produkt zakoupit.
  • Podvod s kreditními kartami nebo neautorizované platby. Apowersoft neprovádí vaši platbu přímo, ale za pomoci platforem třetí strany pro elektronický obchod. V tomto případě je autorizace během nákupu mimo naši kontrolu. Dokud je objednávka zpracovávána, nemůže být změněna. Apowersoft vám může pomoci získat kontakt na platformu třetí strany pro elektronický obchod, pokud potřebujete další pomoc.
  • Produkty zakoupené od třetích stran nebo různých poboček nemohou být námi zpětně proplaceny. Kontaktujte, prosím, Vašeho prodejce kvůli vrácení peněz. Každopádně Vám můžeme pomoci kontaktovat správného prodejce.
  • Zakoupení špatného produktu a následné okamžité zakoupení produktu jiného bez informování naší zákaznické podpory.
  • Problémy při užívání našich produktů bez kontaktování naší technické podpory nebo poskytnutí popisu chyb.
  • Program nelze aktivovat bez pomoci technické podpory.

Požádat o vrácení peněz odeslat tiket. Jakmile je žádost o odškodnění vydána, korespondující licence bude zablokována.

Často kladené dotazy ohledně Pravidel pro vrácení peněz

Mohu zrušit objednávku?

Dokud jste kvalifikovaní k získání plného odškodnění (viz smluvní podmínky uvedené výše), můžete zrušit Vaši objednávku.

Jak dlouho potrvá zrušení objednávky?

Apowersoft vyřizuje žádosti o odškodnění během 3-7 pracovních dnů, kdy přesná délka závisí na způsobu platby, který jste použili. Doručení odškodného může trvat déle během prázdnin, ale nikdy ne více než 20 dnů. Pokud jste neobdrželi odškodné po 20 dnech od našeho schválení, kontaktuje nás, prosím, pro kontrolu stavu žádosti.

Proč jsem po několika dnech stále nedostal své peníze zpět?

Pokud jsme vydali žádost o odškodné, ale pořád k Vám nedorazilo, může tomu tak být z následujících důvodů:

a. Prázdniny nebo víkendy

Během festivalů, svátků, bankovních záležitostí a z dalších důvodů bude proces vrácení platby o něco delší než obvykle, ale nebude trvat déle než 20 dní.

b. Byl vyžádán tzv. „chargeback“

Jakmile je vyžádán „chargeback“, fondy budou zmrazeny vydavatelem karty, bankou, Paypalem nebo jinými poskytovateli platebních služeb, dokud nebude verdikt žádosti o „chargeback“ rozhodnutý. Kontaktujte prosím poskytovatele Vaší kreditní karty nebo Vaši banku, abyste se dozvěděli více o jejich politice ohledně procedur zahrnujících „chargeback“.

Kontaktujte nás

Máte-li další dotazy nebo Vám něco není jasné, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu, kde Vám rádi nabídneme pomoc.

Hodnocení: 4.3 / 5 (na základě 20 hodnocení) Děkujeme za Vaše hodnocení!
Vložil: pro. Naposledy aktualizováno dne 09-11-2018

Zanechte komentář

Prosím vyplňte své jméno!
Prosím vyplňte obsah recenze!

Komentář (0)

Získejte je nyní!
APOWERSOFT
Exkluzivní
dárky
&
výhodné
slevy
Zjistěte více
Apowersoft Unlimited
Installer Jedním kliknutím pro 14+ Všech Produktů Apowersoft
new
Podpora
Sdílet
Recenze
Komentovat
Zpět nahoru